Instagram en kaas en delicatessenwinkels

In de kaas en delicatessenwinkels kan je vaak voor veel mensen lekkere dingen vinden. Dit kan gaan om verschillende soorten kaas, nootjes, salades, olijven, paté etc. Mensen halen hier vaak producten voor in het weekend of voor verjaardagen. Zij willen dan genieten van een lekker hapje met een drankje deze zijn te vinden in de delicatessenwinkel. Vaak is een delicatessenwinkel een particulieren zaak die zelf reclame maken voor hun organisatie. Dit doen zij dan ook vaak via Instagram. Via Instagram kunnen klanten dan de verschillende producten zien of de aanbiedingen vinden.

Wat is Instagram?

Instagram is op het moment 1 van de meest populairste sociale mediakanalen. Instagram is een app waar het vooral draait om het delen van foto’s en filmpjes onder de volgers. Iedereen maakt een eigen account aan op Instagram. Op deze manier kan iedereen elkaar gaan volgen en kun je de gedeelde content van elkaar zien. Deze content kun je dan liken, een reactie plaatsen of delen met elkaar. Voor delicatessenwinkels is dit zeer interessant. Als hun content onder de volgers wordt gedeeld betekend dat er automatisch reclame wordt gemaakt voor de winkel. Op Instagram kun je niet alleen content delen maar je kunt ook berichten naar elkaar sturen. Zo kunnen klanten ook berichten sturen naar de delicatessenwinkel met hun vragen of om advies vragen.

Wat doet chatkracht precies voor Instagram?

Chatkracht kan het Instagram account van een organisatie overnemen. Dit zal vooral gericht zijn op het beantwoorden van de berichten die binnenkomen. Deze berichten worden dan beantwoord door de chatspecialisten van chatkracht. Zij kunnen via het kenniscentrum die is opgesteld voor de desbetreffende organisatie alle informatie vinden om de vragen te beantwoorden. Op deze manier krijgt de klant altijd antwoord op de vraag die zij gesteld hebben. Hierdoor wordt een stukje van de klantenservice van de organisatie uit handen genomen.